Apmeklējot ārstu vai speciālistu, jārēķinās ar gaidīšanu rindā.  Ja gaidīšanas laiks aizņem kaut 10 minūtes, lielākā daļa cilvēku meklē laika kavēšanas iespējas: vēro telpu, apkārtējos, lasa reklāmas ziņojumus – pat vairākas reizes vizītes gaidīšanas laikā.

Apmeklētāji ir fokusēti uz savu problēmu, tāpēc reti meklē izklaidi.

Šis novērojums izskaidro, kāpēc viedierīces nav populārs laika kavēklis un pacienta uzmanība paliek veselības iestādes vidē.

Piedāvājam reklāmas izvietošanu pie atsevišķu speciālistu un ārstu kabinetiem, lai pēc iespējas precīzāk un efektīvāk sasniegtu mērķa auditoriju.


 
 

Pārklājums

Medicīnas iestādes un centri lielākajās Latvijas pilsētas

 
 

Mērķauditorija

Cilvēki, kuri apmeklē veselības centru iestādes

 
 

Reklāmas veidi

B1 un A1 rāmīši

A5/A6 bukleti

Mobilie stendi

Ārstu vizitēšana (pārstāvju pakalpojumi)

Paraudziņu dalīšana