Apmeklējot ārstu vai speciālistu, jārēķinās ar gaidīšanu rindā. Ja gaidīšanas laiks aizņem kaut 10 minūtes, lielākā daļa cilvēku meklē laika kavēšanas iespējas: vēro telpu, apkārtējos, lasa reklāmas ziņojumus – pat vairākas reizes vizītes gaidīšanas laikā.
Apmeklētāji ir fokusēti uz savu problēmu, tāpēc reti meklē izklaidi.
Šis novērojums izskaidro, kāpēc viedierīces nav populārs laika kavēklis un pacienta uzmanība paliek veselības iestādes vidē.
Piedāvājam reklāmas izvietošanu pie atsevišķu speciālistu un ārstu kabinetiem, lai pēc iespējas precīzāk un efektīvāk sasniegtu mērķa auditoriju.
Pārklājums
Medicīnas iestādes un centri lielākajās Latvijas pilsētas
Mērķauditorija
Cilvēki, kuri apmeklē veselības centru iestādes
Reklāmas veidi
B1 un A1 rāmīši
A5/A6 bukleti
Mobilie stendi
Ārstu vizitēšana (pārstāvju pakalpojumi)
Paraudziņu dalīšana