Sporta klubu apmeklētāji ir aktīva dzīvesveida piekritēji, kuri vairāk nekā citi domā par uzturu, higiēnu un izskatu.

Reklāmas priekšrocība – atkārtojamība, jo sporta klubu apmeklētāji atrodas regulārā nodarbību režīmā ilgāku laika posmu.

Tiem ir pietiekami daudz laika, lai reklāmu izlasītu un tajā iedziļinātos, piemēram, braucot ar velo trenažieri.


 
 

Pārklājums

Sporta klubi un centri lielākajās Latvijas pilsētās

 
 

Mērķauditorija

Sievietes un vīrieši dažādās vecuma grupās

 
 

Reklāmas veidi

Mobilie stendi

Plakāti (A1, B1, A4)

Bukleti

Uzlīmes uz skapīšiem un spoguļiem

Baneri trenažieru zālē

Paraudziņu un citu materiālu dalīšana

Netradicionāli risinājumi