Sporta klubu apmeklētāji ir aktīva dzīvesveida piekritēji, kuri vairāk nekā citi domā par uzturu, higiēnu un izskatu.
Reklāmas priekšrocība – atkārtojamība, jo sporta klubu apmeklētāji atrodas regulārā nodarbību režīmā ilgāku laika posmu.
Tiem ir pietiekami daudz laika, lai reklāmu izlasītu un tajā iedziļinātos, piemēram, braucot ar velo trenažieri.
Pārklājums
Sporta klubi un centri lielākajās Latvijas pilsētās
Mērķauditorija
Sievietes un vīrieši dažādās vecuma grupās
Reklāmas veidi
Mobilie stendi
Plakāti (A1, B1, A4)
Bukleti
Uzlīmes uz skapīšiem un spoguļiem
Baneri trenažieru zālē
Paraudziņu un citu materiālu dalīšana
Netradicionāli risinājumi